Mi dolga egy virtuális asszisztensnek a magyar marketing fesztiválon?

2019.01.31-én került megrendezésre a VI. Magyar Marketing Fesztivál, ahol 26 előadótól hallhattunk marketing témában összefoglalókat. Az előadások igen széleskörűen engedtek betekintést a marketing világába. Így az értékesítéstől kezdve a szállás-, és lokális marketingen keresztül, érintve az influencermarketinget, tartalommarketinget és még sorolhatnám, rengeteg hasznos eszközről, lehetőségről esett szó.

A szervezők azonban nem csak az előadásokra, hanem a kapcsolatépítésre is nagy hangsúlyt fektettek – ahogy a rendezvény résztvevőivel készült interjúkból kiderült, ez egy bölcs döntés volt, hisz a networkinget minden megkérdezett a rendezvényre érkezés céljaként megemlítette – , így a nap folyamán 3 irányított, kifejezetten networking esemény is helyet kapott a programok között.

Na, de mit keres egy virtuális asszisztens a Marketing Fesztiválon?

Egyáltalán mi köze a marketinghez egy virtuális asszisztensnek? Erre kerestem a választ azoktól a VAM tagoktól, akik részt vettek múlt hét csütörtökön a rendezvényen.

KÉP FORRÁSA: VI. MAGYAR MARKETING FESZTIVÁL, MIKOR ÉPP MÉSZÁROS RÓBERT (BRANDBIRDS) TART ELŐADÁST A MÁRKAÉPÍTÉSRŐL, A KÖZÖSSÉGEK EREJÉRŐL.

A marketing tipikusan az a terület (is), amire minden vállalkozónak szüksége van. A virtuális asszisztensek ők maguk is vállalkozók, szolgáltatásaikat vállalkozásuk keretében végzik, így igen, még saját maguk érdekében is szükségük van marketing tudásra.

Ebben a folyamatosan változó, megújuló, rohanó világban a marketing sincs lemaradva a gomba módra szaporodó újabbnál újabb lehetőségek, eszközök tekintetében. Mert a zajból mindenki ki akar tűnni, mindenki keresi azt a módszert, amivel ki tud tűnni a tömegből.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük