HR- És Rendezvényszervezési Feladatok
Állásra jelentkező pályázatok összegyűjtése, előszűrése hivatalos levelek megírása kisebb rendezvények, csapatépítő tréningek szervezése.Rendezvények cégeknek, ügyfeleknek, munkatársaknak, indoor és outdoor tréning szolgáltatók, rendezvényhelyszínek egy helyen. Év végi partitól csapatépítőn át termékbemutatóig a top szolgáltatók.
Az állami- és versenyszférában megvalósult számos kiemelt diplomáciai és szakmai rendezvénygyakorlati tapasztalatának birtokában,az élethosszig tartó tanulás jegyében a releváns nemzetközi ismeretek folyamatos elsajátítása mellett a kurrens tudományos kutatások eredményeinek ötvözésével hazánkban egyedülálló módon tudjuk megvalósítani a ránk bízott diplomáciai, üzleti, szakmai és sporteseményeket.
A hosszú évek óta mellettünk álló, professzionális alvállalkozói kör segítségével jelentősen meg tudjuk könnyíteni az Ön számára is a rendezvényszervezés – és lebonyolítás folyamatát, akár komplex szervezésről , lebonyolításról, akár részfeladatok ellátásáról van szó.
Mit tudunk nyújtani?
felelősségteljes, precíz és komplex rendezvényszervezés, -lebonyolítás, follow up professzionális szolgáltatók, szakmai irányítás és felügyelet, protokoll szakismeretek, pénzügyi tervezés.
Tovább>>Marketing Asszisztensi Feladatok
Webáruház feltöltés, weboldal készítés, keresőoptimalizálás, blogbejegyzések publikálása, facebook oldalkezelés, csoport admin feladatai, közösségi média moderáció, jogtiszta képek gyűjtése, árajánlatok bekérése/készítése, szöveg gépelése írott anyagból, vagy hanganyag alapján, szövegszerkesztés, szöveg helyesírásának ellenőrzése.
Marketing Asszisztens Feladatai
A fentiekben már tisztáztuk, hogy mit jelent az, ha valaki marketing asszisztens. Feladatait nem lehet egyértelműen meghatározni. A jelentéséből adódóan ez a szerepkör igen sokrétű és nagyban függ attól például, hogy mennyiben kap vagy nem kap szabad kezet a “fő marketingestől”. Sajnos vagy nem sajnos, gyakran előfordul, hogy a feladatok a kávéfőzéstől egészen a marketing stratégia kidolgozásáig az asszisztensre hárulnak. Persze ez koránt sem a legmegfelelőbb állapot.
A feladatkör függ attól is, hogy milyen cégnél, illetve, hogy milyen területen helyezkedik el a marketing asszisztens. Lehet, hogy egy adott területen más-más dolgok élveznek prioritást: pl. ha egy cég termékeivel inkább a fiatalokat célozza meg, akkor is mást kell csinálni, és akkor is, ha az idősebb generációnak szól a termék vagy a szolgáltatás.
A teljesség igénye nélkül – tekintve, hogy teljesen és egyértelműen nem meghatározhatók a marketing asszisztens feladatai, – alábbiakban egy ideális helyzetből kiindulva összegezzük a marketing asszisztens feladatait:
- Segítségnyújtás egy már kialakított üzleti (marketing) folyamat működtetésében, lehetőség szerint egy (akár vázlatos) marketing terv alapján.
- Közösségi média kommunikáció – különböző közösségi média felületek kezelése, frissítése.
- Honlapon történő kommunikáció – pl. blogolással kapcsolatos feladatok (cikkírás, publikálás, frissítés stb.).
- Fizetett hirdetések kezelése (meglévő hirdetési stratégia esetén) – pl. Facebook és AdWords (Google Ads) hirdetések, bannerhirdetések kezelése.
- Hírlevél kommunikáció – saját online kommunikációs csatorna ügyfelek, feliratkozók, érdeklődők felé.
- Elemzések, kimutatások készítése megadott szempontok alapján.
- Segítséget nyújt marketing kiadványok, promóciós- vagy értékesítési anyagok összeállításában.
Online marketing asszisztens
Mivel az internet világát éljük, az online kommunikáció hiányával egy cég saját fennmaradását veszélyeztetheti. Az online jelenlét fontos, hiszen nagyban hozzájárul ahhoz, hogy nagy tömegeket érhessünk el termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal. Egy jó online marketing asszisztens feladata lényegében ugyanaz mint a marketing asszisztens fő feladata: munkájával segítsen tehermentesíteni a vezető marketingest (nevezzük őt akár marketing menedzsernek vagy marketing igazgatónak).
Tovább>>Személyi Asszisztens Feladatok
E-mailek kezelése, naptárkezelés, határidők egyeztetése, megbeszélések, találkozók leszervezése, foglalások intézése, üzleti ebédek szervezése, utazásszervezés, EKÁER ügyintézés, flottakezelés.
Feladatok:
* Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása
* Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése
* Szakmai utazások, találkozók és megbeszélések szervezése
* Részvétel szakmai rendezvények megszervezésében és lebonyolításában
* Napi szintű angol nyelvű kapcsolattartás a régió országainak disztribútoraival és az európai központtal
A munka általános támogatása az egységhez bejövő kommunikáció, például a posta,
telefonhívások és dokumentumok fogadása révén;
• találkozók szervezése és közreműködés a határidőnaplók vezetésében;
• külső és belső megbeszélések szervezése, közreműködés a kiküldetések
előkészítésében;
• megkeresések, információ- és dokumentumkérések megválaszolása nagyfokú
szolgálatkészség, tapintat, diszkréció és titoktartás mellett;
• levelek és más dokumentumok megfogalmazása és véglegesítése, jegyzőkönyvvezetés
az értekezleteken;
• elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése (címlisták, levelezés, gépelés,
fénymásolás, szkennelés, iktatás és archiválás);
• belső adminisztratív szolgáltatások az egység személyzete részére;
• az egység folyamatainak és munkafolyamának támogatása;
• közreműködés az egységközi és az egységen belüli csapatmunkában;
• igény szerint bármely más, a munkaterülethez kapcsolódó feladat ellátása.