Személyi Asszisztens Feladatok

E-mailek kezelése, naptárkezelés, határidők egyeztetése, megbeszélések, találkozók leszervezése, foglalások intézése, üzleti ebédek szervezése, utazásszervezés, EKÁER ügyintézés, flottakezelés.

Feladatok:

* Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása

* Döntés-előkészítési anyagok, prezentációk készítése

* Szakmai utazások, találkozók és megbeszélések szervezése

* Részvétel szakmai rendezvények megszervezésében és lebonyolításában

* Napi szintű angol nyelvű kapcsolattartás a régió országainak disztribútoraival és az európai központtal

A munka általános támogatása az egységhez bejövő kommunikáció, például a posta,
telefonhívások és dokumentumok fogadása révén;
• találkozók szervezése és közreműködés a határidőnaplók vezetésében;
• külső és belső megbeszélések szervezése, közreműködés a kiküldetések
előkészítésében;
• megkeresések, információ- és dokumentumkérések megválaszolása nagyfokú
szolgálatkészség, tapintat, diszkréció és titoktartás mellett;
• levelek és más dokumentumok megfogalmazása és véglegesítése, jegyzőkönyvvezetés
az értekezleteken;
• elektronikus és papíralapú dokumentumok kezelése (címlisták, levelezés, gépelés,
fénymásolás, szkennelés, iktatás és archiválás);
• belső adminisztratív szolgáltatások az egység személyzete részére;
• az egység folyamatainak és munkafolyamának támogatása;
• közreműködés az egységközi és az egységen belüli csapatmunkában;
• igény szerint bármely más, a munkaterülethez kapcsolódó feladat ellátása.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük